niedziela, 19 sierpnia 2012

Ciężko, będąc mamą trójki małych dzieci, znaleźć czas na zdjęcia (w telefonie jest ich zatrzęsienie, jednak magiczna droga do komputera bywa często nie do przebycia :)). Zafascynowana blogiem, na który trafiłam przypadkiem poszukując przed monitorem chwili oddechu, gdy lipcowo dzieci chorowały, zainspirowana tymże, rozpoczęłam internetowe poszukiwania "nowej szafy" dla Malinki... poszukiwania ciuszków bez świnki Peppy ( z całym szacunkiem, lubimy pooglądać :)) i myszki Miki. Po nitce do kłębka trafiłam na drugi cudowny modowy blog dla dzieci i... przepadłam na allegro z kretesem. Babcia zaś klasycznie już, przepadła w skarbnicy cudów wszelakich "z drugiej ręki" :). Zatem Malinka w nowej odsłonie:

 sukienka, legginsy- minymo, body h&m
spódniczka- hema, bluzeczka mothercare, sweterek, balerinki- h&m

8 komentarzy:

  1. Jaka słodycz! ;) A i balerinki mi się bardzo podobają chociaż zdjęcia nie ostre... Wiem jak to jest robić tak małym dzieciom zdjęcia - zawsze się ruszają i ciężko złapać ostrość na wszystkim. Ale warto próbować bo potem jest piękna pamiątka ;)

    Pozdrawiam
    Szafeczka
    (www.szafeczka.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieostrość tym razem przypadkiem zamierzona (by Instagram- mama się bawi ;)), ale co prawda, to prawda, zdjęcie zrobić takiej małej wszędobylskiej i żeby "jakoś złapać" to dziewczę moje, graniczy czasem z cudem ;). Owszem, zawsze coś się pojawi- to stopa, to zamazane, to ucho, to śmignie łapka ;). Dziękuję za miłe słowa. Mam już sporo nowych zdjęć, może się wreszcie zbiorę i przerzucę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Będziemy zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. o, sweterek i balerinki takie, jak nasze :) Cudna Malinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj znam dobrze sytuacje, gdy na allegro można godzinami szukać skarbów :)

    śliczna córeczka, ślicznie ubrana, ślicznie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo :). Kasiu- ach, bo to śliczny sweterek i balerinki śliczne, nie moglam się powstrzymać :). Zresztą balerinkowo przepadłam i ciągle coś na allegro "dorywam" :).

    OdpowiedzUsuń